![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2009 | |||||||
Articol: |
NOUVEAUX DÉFIS ET NOUVEAUX OUTILS POUR L’ÉTUDE DES LANGUES ROMANES: L’ENSEIGNEMENT SIMULTANÉ (EUROM4) ET LES CORPUS ORAUX PARALLÈLES (C-ORAL-ROM) / PROVOCĂRI ŞI MIJLOACE NOI PENTRU STUDIUL LIMBILOR ROMANICE: ÎNVĂŢĂMÂNTUL SIMULTAN (EUROM4) ŞI CULEGERI ORALE PARALELE (C-ORAL-ROM). Autori: JOSE DEULOFEU, SANDRINE CADDEO. |
||||||
Rezumat: Prin înţelegerea mecanismelor de citire într-o limbă străină (orientată spre studiul unei singure familii de limbi - cele romanice), putem observa un proces de „comparaţie spontană” adoptat de studenţi - proces care duce la noi perspective în conştientizarea funcţionării unei limbi. Cuvinte cheie: limbi străine, studenţi, a citi, limbi romanice, „comparaţie spontană” |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |