Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2009  
         
  Articol:   NOUVEAUX DÉFIS ET NOUVEAUX OUTILS POUR L’ÉTUDE DES LANGUES ROMANES: L’ENSEIGNEMENT SIMULTANÉ (EUROM4) ET LES CORPUS ORAUX PARALLÈLES (C-ORAL-ROM) / PROVOCĂRI ŞI MIJLOACE NOI PENTRU STUDIUL LIMBILOR ROMANICE: ÎNVĂŢĂMÂNTUL SIMULTAN (EUROM4) ŞI CULEGERI ORALE PARALELE (C-ORAL-ROM).

Autori:  JOSE DEULOFEU, SANDRINE CADDEO.
 
       
         
  Rezumat:  Prin înţelegerea mecanismelor de citire într-o limbă străină (orientată spre studiul unei singure familii de limbi - cele romanice), putem observa un proces de „comparaţie spontană” adoptat de studenţi - proces care duce la noi perspective în conştientizarea funcţionării unei limbi.

Cuvinte cheie: limbi străine, studenţi, a citi, limbi romanice, „comparaţie spontană”
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă