Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2008  
         
  Articol:   APTITUDINI NECESARE TRADUCĂTORILOR LIBER-PROFESIONIŞTI PENTRU A-ŞI CONSOLIDA REPUTAŢIA PE PIAŢA TRADUCERII.

Autori:  THOMAS TOLNAI.
 
       
         
  Rezumat:  Obiectivul acestui articol este de a prezenta o serie de aptitudini care ar putea ajuta traducătorii să-și extindă profitul și totodată, să devină mai cunoscuți pe piață. Prin urmare, scopul nostru nu este de a oferi sfaturi cu privire la aspectele teoretice ale tehnicilor și strategiilor de traducere, ci de a ajuta profesioniștii să-și îmbunătățească reputația pe piață și să dobândească aptitudini de comunicare mai eficiente. În acest sens, articolul abordează trei aspecte fundamentale: dezvoltarea unei mărci pe piața traducerii, media publicitară și rolul tehnologiei informației în domeniul traducerii.

Cuvinte cheie: publicitate, marcă, instrumentele traducerii asistate de calculator, marketing
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă