AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2000 | |||||||
Articol: |
DET ”FENOMENALE” SOM LESERPROSJEKT I JON FOSSES STENGD GITAR / THE “PHENOMENAL" AS READING PROJECT IN JON FOSSE’S STENGD GITAR. Autori: DRUDE VON DER FEHR. |
||||||
Rezumat: The “Phenomenal" as Reading Project in Jon Fosse’s Stengd Gitar. The article asks the question whether Jon Fosse’s novel Stengd gitar is a phenomenological novel. The text of the novel tries to get rid of the authoritarian narrative voice, without losing its performative ability to be present. Stengd gitar succeeds to unify the phenomenological presence with the deconstructive criticism of the authoritarian narrative voice. | |||||||