Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2019  
         
  Articol:   RECENZIE - RALUCA POP, MODELAREA COMPETENȚEI COMUNICATIVE INTERCULTURALE A STUDENȚILOR. APLICAȚII PENTRU FORMAREA INIȚIALĂ LA SPECIALIZAREA ENGLEZĂ [DEVELOPING STUDENTS’ INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE. APPLICATIONS IN THE PRE-SERVICE TEACHER TRAINING PRACTICE FOR THE ENGLISH SPECIALIZATION], CLUJ-NAPOCA, CASA CĂRȚII DE ȘTIINȚĂ, 2015, 204 P..

Autori:  RALUCA-DANIELA RĂDUȚ.
 
       
         
  Rezumat:  Raluca Pop, Ph. D., is a Junior Lecturer with the Department of the Didactics of Humanities and Social Sciences, Faculty of Psychology and Educational Sciences, Babeș-Bolyai University of Cluj-Napoca. In her book Modelarea competenței comunicative interculturale a studenților. Aplicații pentru formarea inițială la specializarea engleză [Developing Students’ Intercultural Communicative Competence. Applications in the Pre-Service Teacher Training Practice for the English Specialization] she discusses the need to develop pre-service teachers’ intercultural communicative competence during their teacher training practice. The arguments presented in the book are based on relevant current literature and one the author’s own experience in teaching English, Norwegian and Swedish at BA level.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă