Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2019  
         
  Articol:   O TRECERE ÎN REVISTĂ A CERCETĂRII ASUPRA FEEDBACKULUI DIN PERSPECTIVE TEHNOLOGIEI DE TIP „SCREEN CAPTURE” / A REVIEW OF SCREEN CAPTURE TECHNOLOGY FEEDBACK RESEARCH.

Autori:  RUSSELL STANNARD.
 
       
         
  Rezumat:  
O trecere în revistă a cercetării asupra feedbackului din perspective tehnologiei de tip „screen capture”. Tehnologia de tip „screen capture” (TSC) este intens utilizată în procesul de predare-învățare. TSC îi permite utilizatorului să își înregistreze ecranul calculatorului ca și cum ar avea o cameră video îndreptată spre acesta. Toate activitățile redate pe ecran sunt înregistrate, acest lucru fiind posibil inclusiv la nivelul materialelor audio. Este un tip de tehnologie folosit pentru crearea resurselor de învățare. De exemplu, un cadru didactic își poate înregistra materialul PowerPoint sau un grafic descrise oral și apoi împărtășite studenților în format video. De asemenea, TSC funcționează și în cazul în care profesorul dorește să ofere studenților feedback cu privire la sarcinile scrise ale acestora. Acest lucru este posibil prin deschiderea fișierului, marcarea greșelilor prin corecturi vizibile pe ecran și explicate verbal prin înregistarea comentariilor din partea cadrului didactic. Materialul video rezultat de aici este, după aceea, trimis studentului în cauză. Acesta din urmă vizualizează materialul, având posibilitatea de a vedea și auzi feedbackul legate de sarcina sa. Această inovație educațională a fost dezbătută și receptată cu entuaziasm atât de către profesori, cât și de către studenți. Scopul lucrării de față este să redea o sinteză a celor mai relevante discuții în jurul TSC, în strânsă legătură cu cercetările în vigoare dedicate învățării și predării limbii engleze. Ba mai mult, lucrarea merge până în punctul în care indică posibile direcții de cercetare în domeniu.

Cuvinte-cheie: feedback, reflecție, feedback dialogic, ciclul feedbackului, feedback audio, participare activă, abilități pentru secolul al XXI-lea.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă