Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2019  
         
  Articol:   WEBINARUL SAU CLASA VIRTUALĂ ÎN ÎNVĂȚAREA LIMBILOR STRĂINE / LE WEBINAIRE OU LA CLASSE VIRTUELLE DANS L’APPRENTISSAGE DES LANGUES.

Autori:  ALINA-LUCIA NEMEȘ.
 
       
         
  Rezumat:  
Webinarul sau clasa virtuală în învățarea limbilor străine. În prezent, odată cu dezvoltarea noilor tehnologii care au revoluționat lumea, învățarea limbilor străine a suferit modificări. Webinarele sau cursurile virtuale sau seminariile online sunt din ce în ce mai prezente și apreciate pentru costurile reduse și o mai bună gestionare a timpului. Dar sunt oare la fel de eficiente precum ora tradițională? Webinarele reprezintă o soluție excelentă pentru învățământul la distanță și pentru învățarea limbilor străine. Webinarul este un seminar interactiv, realizat prin Internet, în timp real. Prin renunțarea la sala de clasă tradițională, studentul poate urmări cursul din confortul casei, fără a se deplasa, și, mai ales, are posibilitatea de a consulta ulterior explicațiile profesorului, ceea ce oferă procesului pedagogic o mai mare flexibilitate, fără a se pierde obiectivele principale ale orei tradiționale. Interacțiunea rămâne similară întâlnirii față în față, oferind cursantului un feedback imediat, ceea ce îl ajută să discearnă punctele tari de punctele slabe, aceasta fiind o modalitate foarte bună de a-și îmbunătăți abilitățile. În articolul intitulat „Webinarul sau clasa virtuală în învățarea limbilor străine” vom prezenta modul de creare a webinarului, condițiile de utilizare, desfășurarea formării, beneficiile sau riscurile pe care le implică, exemple și recomandări de bună practică, astfel încât profesorii să poată face o alegere potrivită atunci când pregătesc o oră de limbă străină: tradițională sau virtuală.

Cuvinte-cheie: webinar, limbaj, competențe, predare, învățare, feedback, flexibilitate, interacțiune.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă