Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2015  
         
  Articol:   COMUNICAREA CULTURALĂ ÎN PUBLICITATEA EUROPEANĂ: ADRESAREA IDENTITARĂ PRIN EFECTUL “MADE-IN” / CULTURAL COMMUNICATION IN EUROPEAN ADVERTISING: ADDRESSING IDENTITY THROUGH THE “MADE-IN” EFFECT.

Autori:  MUDURE-IACOB IOANA.
 
       
         
  Rezumat:   Comunicarea culturală în publicitatea europeană: adresarea identitară prin efectul “made-in”. Expansiunea publicității pe piețele europene reprezintă în primul rând un aspect de dezvoltare economică și o dovadă a eterogenității de piață. Chiar dacă spațiul european are o identitate specifică, procesul de comunicare nu poate fi o entitate omogenă. În acest sens, lucrarea va analiza contextul reprezentării prin publicitate a consumatorilor europeni, respectiv premisele care permit existența unui discurs cultural menit să acopere anumite valori și norme. In baza acestui context de referință, este importantă relevanța efectului ”made-in” pe care țările producătoare mizează în promovarea produselor pe piața europeană. 

Cuvinte cheie: publicitate, comunicare, efectul made-in, multiculturalism, identitate, discurs.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă