![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEÅž-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.2 din 2000 | |||||||
Articol: |
ADVERTISING AS POPULAR CULTURE. Autori: MIHAI MIRCEA ZDRENGHEA. |
||||||
Rezumat: This essay tries to investigate ways in which approaches to “reading” advertisments have been historically located within those wider debates about popular culture. In particular, it examines the ways in which a reductive notion of populism has more recently emerged at the centre of critical debates. Advertising is undoubtedly the most symptomatic phenomenon of contemporary culture as it reflects the society by reinforcing the image that society projects of itself, more often a positive image in which it tends to indulge. | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |