AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1-2 din 2002 | |||||||
Articol: |
AMBIGUITĂŢILE DE GEN ALE ESEULUI. Autori: MIHAELA MUDURE. |
||||||
Rezumat: The theoretical frame of the paper is the intersection gender and genre through the analysis of two essays by two early modern English writers: Francis Bacon and Mary Astell. The essay itself is an ambiguous genre. We are using the word ambiguous in the sense that it has more than one meanings. Gender increases this "ambiguity" by pointing to mentality differences. These differences are also mitigated by writers’ different aesthetic capabilities. | |||||||