![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1-2 din 2001 | |||||||
Articol: |
UNE ANALYSE DES MODALITÉS AU NIVEAU DES QUATRE PREMIÈRES SÉQUENCES DE «VOYAGE AU BOUT DE LA NUIT» DE L.-F. CÉLINE / O ANALIZĂ A MODALITĂŢILOR DIN PRIMELE PATRU SECVENŢE DIN “CĂLĂTORIE LA CAPĂTUL NOPŢII” DE L.-F. CÉLINE. Autori: IULIA MATEIU-INDREA. |
||||||
Rezumat: An Analysis of the Modalities in the First Four Sequences of "Voyage at the End of the Night" by L.-F. Céline. Céline’s representation of the society, of man — as it appears in his Voyage — is an extremely negative one. The common point of themes such as war, colonialism, industrialisation, capitalism is suffering derived from moral degradation. The analysis of the modalities convoqued by Bardamu’s discourse (cf. the first four sequences dealing with the experience of the war) is supposed to confirm (or invalidate) our hypothesis of a negative axiologic dominant of Céline’s argumentation. | |||||||
![]() |
|||||||