Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2020  
         
  Articol:   MOTIVAŢIA NEGATIVĂ ŞI INFLUENŢA SA ASUPRA STRĂINILOR CARE ÎNVAŢĂ LIMBA CHINEZĂ / NEGATIVE MOTIVATION AND ITS INFLUENCING FACTORS OF CHINESE LEARNERS OF FOREIGNERS.

Autori:  FENG SHAOZHONG, LIU JIANTONG.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbphilo.2020.1.11

Published Online: 2020-03-20
Published Print: 2020-03-20
pp. 157-164
VIEW PDF: FULL PDF

Motivaţia negativă şi influenţa sa asupra străinilor care învaţă limba chineză. Studiul motivaţiei negative a celor care învaţă limba chineză a constituit în ultimii ani un subiect de interes atât în China cât şi în afara ei. Acest articol are ca obiect de studiu profesorii de limbă chineză pentru străini, propunându-şi să exploreze motivaţia negativă a studenţilor din diferite medii culturale şi factorii care o influenţează. Studiul motivaţiei negative va avea astfel un impact considerabil asupra predării limbii chineze ca limbă străină. Rezultatele cercetării nu doar că vor îmbogăţi teoriile de predare, dar îi vor face pe profesori mai atenţi la desfăşurarea unor activităţi sau măsuri didactice în timpul predării. Acestea vor testa capacitatea de a îmbunătăţi adaptarea inter-culturală a studenţilor străini, lărgind astfel aria de cercetare a motivaţiei negative. Principalii beneficiari ai acestui studiu vor fi studenţii, care îşi vor putea da seama unde se află barierele în învăţare şi care sunt soluţiile propuse pentru a îmbunătăţi calitatea predării, ducând astfel la rezultate mai bune în învăţarea limbii.

Cuvinte cheie: profesori de limbă chineză pentru străini, motivaţie negativă, factori care influenţează, strategii
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă