AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2019 | |||||||
Articol: |
EVENIMENTUL DE COMUNICARE / ÉVÉNEMENT DE COMMUNICATION. Autori: MARIE OUVRARD-SERVANTON. |
||||||
Rezumat: Evenimentul de comunicare. În ştiinţele informaţiei şi comunicării, expresia “eveniment de comunicare” nu este definită foarte clar. Folosim noţiunea eveniment de comunicare într-un spaţiu în care actorii, fie ei umani sau nu, participă în egală măsură la un eveniment prin intermediul limbajului. Un eveniment de comunicare este efectul unei înscenări preliminare. În acest articol, ne ocupăm de noţiunea de eveniment de comunicare analizând trei filme ale aceluiaşi realizator, fiecare dintre ele creează un eveniment în interiorul altui eveniment. Cuvinte cheie: Antropologia comunicării, eveniment de comunicare, înscenare, sens, acţiuni, limbaj
|
|||||||