Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2013  
         
  Articol:   EXPLORÂND MODELUL INTERNAŢIONAL DE PREDARE A LIMBII CHINEZE BAZAT PE OBIECTIVE SPECIFICE ÎN CONTEXTUL DIALOGULUI INTER-CULTURAL.

Autori:  .
 
       
         
  Rezumat:  Explorând modelul internațional de predare a limbii chineze bazat pe obiective specifice în contextul dialogului inter-cultural. Studiu de caz al teoriei ”Jocului de vorbire” în cadrul Institutului Confucius. În prezent există 400 de Institute Confucius și mai mult de 500 de clase Confucius în întreaga lume, fondarea primului Institut Confucius având loc în 2004. Numărul studenților care învață limba chineză în cadrul Institutului Confucius este de peste 50 de milioane. Chineza a devenit limba de știut în toată lumea în ultimii ani; între timp Institutele Confucius au întâlnit o serie de probleme în predarea limbii chineze. Acest articol va analiza cauzele pentru care studenții ”abandonează cursurile de limba chineză” și va explora procesul de creare a modelului internațional bazat pe obiective specifice de predare a limbii chineze pentru a motiva studenții și pentru a le stimula interesul să învețe chineza cu scopul de a reduce gradul de abandon. Modelul este construit pe baza teoriilor lui Wittgenstein precum ”Jocul de vorbire”, ”Sensul ca utilizare”, ”Asemănări de familie” și ”Forma realității”. Exemplul pentru studiul de caz provine din analiza modelului de predare aplicat grupei începătoare de la Institutul Confucius din cadrul Universității Babeș-Bolyai, România.

Cuvinte-cheie: Wittgenstein, teoria “Jocului de vorbire”, învățarea bazată pe obiective specifice, educația chineză la nivel internațional, dialog inter-cultural

 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă