AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2011 | |||||||
Articol: |
ELEMENTE DE CONCEPERE A CURRICUMULUI PENTRU PROGRAMELE DE FORMARE A INTERPREŢILOR. Autori: BOGDAN ALDEA. |
||||||
Rezumat: În ultimii ani, un număr tot mai mare de universități românești a început să ofere programe de formare în interpretariat (de conferință), atât la nivel universitar, cât și postuniversitar. Lucrarea de față prezintă o serie de aspecte de bază care vizează conceperea curricumului în domeniu, de la tipul de formare care ar putea fi oferit la fiecare nivel, la modalitatea în care curriculumul ar putea fi mai bine corelat cu rezultatele procesului de învățare și competențele vizate. Cuvinte cheie: formarea interpreților, conceperea curriculumului, interpretariat de conferință, interpretariat pentru comunitate sau serviciile publice. |
|||||||