![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2011 | |||||||
Articol: |
AUTOEVALUAREA STUDENŢILOR LA INTERPRETARE: CE MILJOACE FOLOSIM, ÎN VEDEREA CĂROR REZULTATE? / L’AUTO-ÉVALUATION DES ÉTUDIANTS EN INTERPRÉTATION : QUELS MOYENS POUR QUELS RÉSULTATS ?. Autori: IZABELLA BADIU. |
||||||
Rezumat: Luând ca punct de pornire numeroase concepte teoretice care sunt cruciale pentru formarea interpreților, precum practica în mod deliberat, dobândirea de experiență, instrumente metacognitive, prezentul articol își propune să exploreze cele mai bune mijloace de a spori capacitatea de autocunoaștere a studentului și eficiența învățării prin dezvoltarea competențelor de autoevaluare. Ne referim pentru acesta mai cu seamă la un proiect pe termen lung, în curs de desfășurare, lansat în 2007, privind autoevaluarea, în care analizăm răspunsul studenților la diferitele forme de întocmire a rapoartelor de autoevaluare. Cuvinte-cheie: autoevaluare, instrumente metacognitive, experiment, MEIC. |
|||||||
![]() |
|||||||