Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2011  
         
  Articol:   AUTOEVALUAREA STUDENŢILOR LA INTERPRETARE: CE MILJOACE FOLOSIM, ÎN VEDEREA CĂROR REZULTATE? / L’AUTO-ÉVALUATION DES ÉTUDIANTS EN INTERPRÉTATION : QUELS MOYENS POUR QUELS RÉSULTATS ?.

Autori:  IZABELLA BADIU.
 
       
         
  Rezumat:  Luând ca punct de pornire numeroase concepte teoretice care sunt cruciale pentru formarea interpreților, precum practica în mod deliberat, dobândirea de experiență, instrumente metacognitive, prezentul articol își propune să exploreze cele mai bune mijloace de a spori capacitatea de autocunoaștere a studentului și eficiența învățării prin dezvoltarea competențelor de autoevaluare. Ne referim pentru acesta mai cu seamă la un proiect pe termen lung, în curs de desfășurare, lansat în 2007, privind autoevaluarea, în care analizăm răspunsul studenților la diferitele forme de întocmire a rapoartelor de autoevaluare.

Cuvinte-cheie: autoevaluare, instrumente metacognitive, experiment, MEIC.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă