Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2011  
         
  Articol:   FACILITAREA TRANZIŢIEI DE LA NOVICE LA EXPERT ÎN FORMAREA INTERPREŢILOR: O PROPUNERE CADRU DE „PRACTICĂ ÎN MOD DELIBERAT”.

Autori:  .
 
       
         
  Rezumat:  Interpretarea este o activitate cognitivă care presupune competențe excepționale și care solicită dezvoltarea de abilități cognitive specifice, procese și sub-sarcini din partea studenților, într-o perioadă de timp relativ scurtă. Așadar, studenții interpreți au nevoie de îndrumare pentru ca cele mai bune strategii să le permită să stăpânească aceste abilităși și procese. Suntem de părere că teoria pedagogică a ”practicii in mod deliberat” este abordarea cea mai potrivită pentru a ajuta novicii să atingă nivelul expert de performanță caracteristic interpreților profesioniști Propunem un cadru general de formare a experților în interpretare pe care studenții îl pot aplica pe durata sesiunilor de practică.

Cuvinte cheie: formarea interpreților, proces de învățare, abilități înnăscute vs dobândite, expertiză, practică in mod deliberat, cadru pedagogic.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă