Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.1 din 2010  
         
  Articol:   ANALYSE DES INTERACTIONS DIDACTIQUES EN CLASSE DE FLE / ANALIZA INTERACȚIUNILOR LA CURSURILE DE PREDARE A LIMBII FRANCEZE CA LIMBĂ STRĂINĂ.

Autori:  .
 
       
         
  Rezumat:  Analiza interacțiunilor la cursurile de predare a limbii franceze ca limbă străină. Domeniul de cercetare al acestui articol este centrat pe analiza interacțiunilor care au loc la cursurile de predare a limbii franceze ca limbă străină. Scopul este de a arăta modul în care este construit discursul între participanți și modul în care acesta generează schimbări în limba predată/învățată, și care este rolul metalimbajului în aceste interacțiuni. Ca și în cazul studierii interacțiunilor verbale, analiza interacțiunilor didactice se găsește la intersecția mai multor domenii de studiu: cel al lingvisticii, al didacticii, al teoriilor enunțiative etc. Prin urmare, etapa de analizare a discursului didactic la cursurile de franceză ca limbă străină se va desfășura din punctul de vedere al interacțiunii, deoarece atenția este îndreptată înspre interacțiunea dintre profesori și studenți.

Cuvinte cheie: analiza discursului, interacțiune, metalimbaj, subiectele interacțiunii, schimb controversat, discurs didactic.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă