Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.2 din 2004  
         
  Articol:   ABORDAREA UNUI SUBIECT DE DISCUŢIE: BUNA RELAŢIE CU CLIENTUL / A MATTER APPROACH: THE GOOD RELATION WITH THE CLIENT.

Autori:  EUGENIA CÂMPEANU-SONEA, ADRIAN SONEA.
 
       
         
  Rezumat:  The paper presents some aspects concerning the types of processes providing services and the role of main departments of the firm in serving the client. Further, the obligations of the personnel from the front - office, respectively from the back-office are derived from the example of some managerial practices, which have proved their advantages in the good relation with the client.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă