AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.2 din 2004 | |||||||
Articol: |
ABORDAREA UNUI SUBIECT DE DISCUŢIE: BUNA RELAŢIE CU CLIENTUL / A MATTER APPROACH: THE GOOD RELATION WITH THE CLIENT. Autori: EUGENIA CÂMPEANU-SONEA, ADRIAN SONEA. |
||||||
Rezumat: The paper presents some aspects concerning the types of processes providing services and the role of main departments of the firm in serving the client. Further, the obligations of the personnel from the front - office, respectively from the back-office are derived from the example of some managerial practices, which have proved their advantages in the good relation with the client. | |||||||