AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.2 din 2003 | |||||||
Articol: |
NECESITATEA COMPATIBILITĂŢII STRATEGIEI FIRMEI CU STRATEGIA LANŢULUI APROVIZIONĂRII. Autori: ANCA BORZA. |
||||||
Rezumat: For being successful a company need to achieve strategic fit between its competitive strategy and its supply chain strategy. The required steps for getting strategic fit are: understanding customers, understanding supply chain and achieving strategic fit. For achieving strategic fit a company needs to consider all the functional strategies within the value chain for making sure that all the value chain activities have strategies which support the competitive strategy. | |||||||