AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.2 din 2002 | |||||||
Articol: |
PRINCIPALELE TEHNICI DE PROMOVARE A VÂNZĂRILOR ORIENTATE SPRE CONSUMATORI. Autori: MARIUS D. POP. |
||||||
Rezumat: Les principales techniques de promotion des vente orientees vers le consommateurs. Dans ce papier nous essayons de presenter d’une facon sinthethyque les principales techniques de promotion des ventes orientees vers les consommateurs. Nous les avons groupees en quatre categories: l’essai gratuit, les reductions temporaires des prix, les primes et les offres actives | |||||||