Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.2 din 2001  
         
  Articol:   PARTICULARITĂŢI ALE PROMOVĂRII ŞI COMUNICAŢIILOR DE MARKETING ÎN SECTORUL SERVICIILOR.

Autori:  Á. VORZSÁK, NICOLETA PAINA, MARCEL POP, I. SZEGŐ.
 
       
         
  Rezumat:  The Promotion and Marketing Communications in Services. The features of services, the particular way of services enterprise organization and activity and, in the mean time, the specific of services market, the dynamic behaviour of services consumer, his needs and expectations, all of these concern specific issues in marketing communications field. In this article, the authors try to present two main particularities involved by services promotion, the principles and objectives of communication, the role of personal selling and an particular model of oral advertising.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă