Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEÅž-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.2 din 2000  
         
  Articol:   MERCHANDISING: PREZENTAREA PUNCTULUI DE VÂNZARE ŞI IMPLANTAREA RAIOANELOR ÎNTR-UN SUPER - MAGAZIN.

Autori:  MARIUS D. POP.
 
       
         
  Rezumat:  Merchandising: presentation du point de vente et l''implantation des rayons dans un supermarché. Dans cet article nous essayons de presenter quelques aspects concernant la presentation d''un supermarché et l''implantation des rayons dans le magasin.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă