![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEÅž-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.2 din 2000 | |||||||
Articol: |
MERCHANDISING: PREZENTAREA PUNCTULUI DE VÂNZARE ŞI IMPLANTAREA RAIOANELOR ÎNTR-UN SUPER - MAGAZIN. Autori: MARIUS D. POP. |
||||||
Rezumat: Merchandising: presentation du point de vente et l''implantation des rayons dans un supermarché. Dans cet article nous essayons de presenter quelques aspects concernant la presentation d''un supermarché et l''implantation des rayons dans le magasin. | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |