AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2005 | |||||||
Articol: |
METODE COMPUSE DE EVALUARE A MĂRCII / COMPOSITE METHODS FOR BRAND VALUATION. Autori: OVIDIU IOAN MOISESCU. |
||||||
Rezumat: Composite Methods for Brand Valuation. This paper tries to identify some basic elements regarding the composite methods for brand valuation, the models used and the quantitative and qualitative dimensions, which are taken into consideration. The paper emphasizes two worldwide used models when it comes to brand valuation: the Interbrand and the A.C.Nielsen approach. | |||||||