Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2005  
         
  Articol:   CULTURA ŞI COMUNICAREA ÎN AFACERI: UN CADRU DE ANALIZĂ / CULTURE AND BUSINESS COMMUNICATION:A FRAMEWORK OF ANALYSIS.

Autori:  EMILIA PLACINTAR.
 
       
         
  Rezumat:  Culture and Business Communication: A Framework of Analysis. In this study, we define the notion of culture from the anthropological perspective and look at the basic cultural orientations and how they can impact and shape human communicative behaviour. This analysis can help business people grasp cultural differences and raise their awareness about the importance of determining appropriate strategies for intercultural exchanges.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă