AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEĊ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2004 | |||||||
Articol: |
CRITICA MODELELOR DE SISTEME INFORMAĊ˘IONALE DE MARKETING EXISTENTE. Autori: MIHAI-FLORIN BĂCILĂ. |
||||||
Rezumat: Information technology has a key role to play in new flexible organization forms such as strategic partnerships and cross-functional networks. While new organizations will be designed around business processes rather than functional hierarchies, we definitely have a need also for new kinds of Information Systems in marketing. In fact, Information Systems will be the cornerstone of a new approach to marketing. Therefore management and systems designers should be better aware of the avenues available to integrate marketing and management processes in new innovative ways. | |||||||