![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2003 | |||||||
Articol: |
MODALITĂŢI DE ABORDARE A PIEŢEI PRODUSELOR AGRICOLE. Autori: VINCENŢIU VEREŞ. |
||||||
Rezumat: The concept of agricultural products markets is a very complex one. In this paper I had presented those concepts and the most important conclusions that we can make about them. The principal abordation and most important is the concept of market develop by A. Piccinini in “Forme di mercato e commercializzatione dei prodotti agricoli”. The agricultural products market is a phisical one because the seller and the buyer are meeting on the market (the place of market) and the presence of commodity is phisical in the moment of transaction. | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |