AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2001 | |||||||
Articol: |
PROMOVAREA VÂNZĂRILOR - COMPONENTĂ A MIXULUI DE COMUNICAŢII AL FIRMEI. Autori: MARIUS D. POP. |
||||||
Rezumat: La promotion des ventes - Composante du mix de communication de l’entreprise. Dans l’article suivant nous essayons de traiter une partie de la problématique des techniques promotionnelles: definition des techniques de promotions de ventes, leurs objectifs, la rélation cycle de vie du produit - techniques promotionnelles, différences entre les politiques de produit, prix, publicité et la promotion des ventes | |||||||