Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEÅž-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2000  
         
  Articol:   ROLUL ŞI LOCUL POLITICII PROMOŢIONALE ÎN CADRUL MIXULUI DE MARKETING.

Autori:  ANCA-CRISTIANA MUREŞAN.
 
       
         
  Rezumat:  Promotional Politic’s Role and Place in the Marketing Mix. Promotion represents a part, a component of a communication system, a system that a company must design in the relation with the environment. A company has to deliver information about the activity, products and services that are offered, but the public must receive this information. We tried to analyze the role and the importance of promotion for the romanian companies and public in the process of designing an open market, based on competition.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă