AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEÅž-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2000 | |||||||
Articol: |
ROLUL ŞI LOCUL POLITICII PROMOŢIONALE ÎN CADRUL MIXULUI DE MARKETING. Autori: ANCA-CRISTIANA MUREŞAN. |
||||||
Rezumat: Promotional Politic’s Role and Place in the Marketing Mix. Promotion represents a part, a component of a communication system, a system that a company must design in the relation with the environment. A company has to deliver information about the activity, products and services that are offered, but the public must receive this information. We tried to analyze the role and the importance of promotion for the romanian companies and public in the process of designing an open market, based on competition. | |||||||