Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEÅž-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2000  
         
  Articol:   INTRODUCERE ÎN MERCHANDISING.

Autori:  MARIUS D. POP.
 
       
         
  Rezumat:  Merchandising - Introduction. Dans cet article nous essayons de presenter - d''une maniere assez générale des aspects concernant le merchandising d''un produit dans un point de vente. Nous nous proposons d''eveiller l''interêt vers les methodes et les techniques specifiques à la gestion de la surface de vente, pour mieux la rentabiliser et pour permettre aux distributeurs de venir à l''encontre des attentes de leurs clients.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă