Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.1 din 2000  
         
  Articol:   DECISIONAL MODELS IN MOULDING THE BEHAVIOR OF FURNITURE CONSUMERS.

Autori:  I. BĂTRÂNCEA, MARIA BĂTRÂNCEA, ARCADIE HUNGESCU, FILIMON STREMŢAN.
 
       
         
  Rezumat:  Consumers behavior is an important target in the evaluation of quantitative and qualitative aspects of the process of marking marketing conditions. In the last centuries, many scientists made up models of quantified consumers'' behavior in furniture area such as: NICOSIA model, HOWARD-SHETH model, ENGLE-KOLLAT-BLACKWELL (E.K.B.) model etc.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă