![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.3 din 2018 | |||||||
Articol: |
EXTENDED MARKETING MIX (7PS) AND HRM RECRUITING. HOW TO SELL A JOB. Autori: AURELIAN SOFICĂ, SMARANDA COSMA. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbnegotia.2018.3.01 Published Online: 2018-09-28 Published Print: 2018-09-28 pp.5-26 VIEW PDF: EXTENDED MARKETING MIX… The need to merge marketing and human resource management gained momentum in the last two decades. The paper addresses the extended marketing mix, or the 7Ps of marketing, identifies and operationalize specific HRM components that fit this framework. Employment marketing mix (EMM) offers a framework on which, in a social constructionist manner, real and useful tools can be developed. Keywords: human resource management, marketing, employee branding, marketing mix, extended marketing mix, employment marketing mix. JEL classification: M51, M31 |
|||||||
![]() |
|||||||