![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2006 | |||||||
Articol: |
PROTECŢIA MEDIULUI LA NIVEL DE ÎNTREPRINDERE. Autori: MARCELA KOŽENÁ. |
||||||
Rezumat: An environmental protection is one of the global goals of mankind nowadays. An sustainable development strategy is a new direction of an evolution that has to be used especially at a level in witch most of the environmental weight arise – in the companies. There was used a method of marketing audit for an evaluation of the company’s approach to an environmental protection that identifies a level of strategy of sustainable development application in internal and external company environment. This method was verified on the complex of Czech chosen companies. Key words: sustainable development, strategy, key factors, verification, entrepreneurial environment. |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |