Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2005  
         
  Articol:   STRATEGII DE PROMOVARE ŞI EFICIENŢA ACESTORA ÎN CAZUL TRANSILVANIA BRAND, CA O DESTINAŢIE TURISTICĂ / PROMOTION STRATEGIES AND THEIR EFFICIENCY IN THE CASE OF BRANDING TRANSYLVANIA AS A TOURIST DESTINATION.

Autori:  SMARANDA COSMA.
 
       
         
  Rezumat:  The current paper is dedicated to present the promotion strategy (the international marketing and communication plans) and the evaluation of the branding implementation process [both referring to Transylvania]. The steps that we considered to undertake were the implementation of the brand and the communication strategies, the evaluation of the results, and the periodical adjustment of the strategy. In order to be able to fulfill our objective of promoting the brand Transylvania, the Heart of Europe - International Multicultural Ecotourism Destination, we consider that three strategies are needed. For ensuring an efficient implementation of the strategies, we need also to consider testing and evaluating them.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă