AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2003 | |||||||
Articol: |
STUDIU DE CAZ PRIVIND SITE-URILE HOTELURILOR ROMÂNEŞTI / CASE STUDY ON ROMANIAN HOTELS'' WEBSITES. Autori: LICINIU-ALEXANDRU KOVÁCS, NICOLAE-FLAVIU ŞCHIOPU. |
||||||
Rezumat: In the past few years, Internet and Internet technologies became very popular and transformed all kind of businesses. The rate of connectivity to the Internet is and will be high for a long period of time. To be seen on the computer screens around the world, companies spent a lot of effort and huge amount of money to build a solid image of their products and/or services. Websites seems to be the best ever known method to penetrate virtualy any kind of target market. Globalisation is just happening. | |||||||