Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2003  
         
  Articol:   IMPACTUL SEGMENTĂRII PIEŢEI FINANCIAR BANCARE ÎN REALIZAREA PROGRAMULUI DE MARKETING BANCAR.

Autori:  COSMIN VOICU NISTOR.
 
       
         
  Rezumat:   In this article entitled "The Impact of Financial Market Segmentation in Building the Marketing Financial Program” are presented: the different points of view of researchers; different ways to accomplish a market segmentation and also the difficulties that could result from organizing a marketing financial program; the main criteria, which determine the bank to orientate on the target market and also the hard points in choosing a market.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă