Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2002  
         
  Articol:   FACTORII DE INFLUENŢĂ AI COMPORTAMENTULUI DE CUMPĂRARE.

Autori:  LAURA OLTEANU.
 
       
         
  Rezumat:  Permanent attention should be paid on meeting the needs of the consumer. The client is in the center of all company-programs because the products and services are addressed to him. The future of the company depends on the client. During the act of buying the client’s decision-taking is greatly influenced by several factors: cultural, social, personal and psychological. Each of these factors influence the client and the company has to be aware of it in order to be able what to offer, when to offer and how and where.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă