AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2001 | |||||||
Articol: |
PREMISA MANAGEMENTULUI PERFORMANT AL SERVICIILOR - INTEGRAREA FUNCŢIILOR MANAGERIALE DE BAZĂ. Autori: CORNEL SOMESAN, RĂZVAN PASCU. |
||||||
Rezumat: Services management assumes the understanding of three functional perspectives: marketing, production and human resources. In order to study the situations from services through this multifunctional perspective, we can use different tools, such as: identification of different types of service processes; analyses of service systems; breaking the service into core product and supplementary products; mapping of service activities in order to establish a connection between the visible and invisible activities. | |||||||