AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2003 | |||||||
Articol: |
ELABORAREA STRATEGIEI ÎN MARKETINGUL INTERNAŢIONAL - I. Autori: SMARANDA COSMA. |
||||||
Rezumat: Strategic Planning in International Marketing I. The paper presents the steps for strategy planning in the international environment. The article is divided in two parts – the first including external and internal environment analysis, a SWOT analysis and a target marke evaluation and selection and the second part is allocated for choosing strategic alternatives, different kinds of strategic plans in international marketing, organizing and controlling international marketing activities and finally the conclusions. | |||||||