Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2003  
         
  Articol:   SINCROMARKETINGUL ÎN DOMENIUL SERVICIILOR.

Autori:  Á. VORZSÁK, I. SZEGŐ.
 
       
         
  Rezumat:  Sincromarketing in Services. The demand for services is fluctuating during the day, week, season or year. That is why the task of marketing is very difficult in this (tertiary) sector of activity. Through a better knowledge on demand and supply, through a right management of the relationship between them, a service provider company can easily identify its best strategic options.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă