AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2002 | |||||||
Articol: |
PERSPECTIVELE MARKETINGULUI ÎN INDUSTRIA HOTELIERĂ . Autori: SMARANDA COSMA. |
||||||
Rezumat: - Hospitality industry is a process with three major functions: - Identifying opportunities to increase sales and/or guest counts. - Influencing guest choices through image building and promotion. - Servicing guests to develop loyality, gain repeat business and generate word of mouth advertising. The purpose of business is the making and keeping of customers (Theodore Levitt). The purpose of hospitality marketing is to made and keep guests at a profit. | |||||||