Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2002  
         
  Articol:   PERSPECTIVELE MARKETINGULUI ÎN INDUSTRIA HOTELIERĂ .

Autori:  SMARANDA COSMA.
 
       
         
  Rezumat:  - Hospitality industry is a process with three major functions: - Identifying opportunities to increase sales and/or guest counts. - Influencing guest choices through image building and promotion. - Servicing guests to develop loyality, gain repeat business and generate word of mouth advertising. The purpose of business is the making and keeping of customers (Theodore Levitt). The purpose of hospitality marketing is to made and keep guests at a profit.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă