Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2001  
         
  Articol:   MARKETINGUL RELAłIONAL ÎN TERłIAR.

Autori:  Á. VORZSÁK, N.D. PAINA, M.C. POP, N. GHERASIM, I. SZEGŐ.
 
       
         
  Rezumat:  Relationship Marketing in Tertiary Sphere. Relationship marketing represents an basic strategically orientation, with an significant importance in services domain. Based on a large international literature, this article tries to clarify the concept, presenting three hypostasis and three basic directions in this field.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă