AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA MUSICA - Ediţia nr.2 din 2018 | |||||||
Articol: |
MANAGEMENTUL COMUNICĂRII ȘI PRACTICII COMERCIALE ÎN EPOCA CLASICISMULUI VIENEZ / THE MANAGEMENT OF COMMUNICATION AND COMMERCIAL PRACTICE IN THE VIENNESE CLASSICAL ERA. Autori: OANA M. BĂLAN. |
||||||
Rezumat: Imaginile modelelor din istorie care au înțeles și s-au apropiat de cererea de consum a timpului în care au trăit, sunt elemente valoroase pentru managementul carierelor contemporaneității. Confruntarea cu lumea reală la care au fost nevoiți să se adapteze muzicienii, este un aspect care poate motiva schimbarea de paradigma vis-a vis de problemele artei actuale. Constatăm că momente importante din istoria muzicii au fost marcate de dependența consumului, muzicienii excepționali întâlnind provocări care i-au determinat să acționeze pentru a fi în asentimentul publicului, pentru a se face remarcați și deci a găsi resurse pentru a-și câștiga existența din munca de creație. În epoca în care trăim, conexiunile dintre profilul audienței cu ale sale nevoi de consum și domeniul muzical cult sunt foarte puțin analizate. Muzica contemporană este tot mai abstractă și face un demers opus celui pe care l-au probat înaintașii, în locul unei apropieri de public, se ajunge tot mai mult spre algoritmi hipersavanți și exclusiviști care nu proiectează prognosticuri favorabile pentru viitor. Cuvinte-cheie: carieră muzicală, auto-management, istorie, antreprenoriat |
|||||||