AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA MUSICA - Ediţia nr.2 din 2014 | |||||||
Articol: |
CÉSAR FRANCK - GRANDE PIÈCE SYMPHONIQUE OP. 17. O ANALIZĂ DIN PERSPECTIVA INTERPRETULUI / CÉSAR FRANCK’S GRANDE PIÈCE SIMPHONIQUE OP. 17 AN ANALYSIS FROM THE PERFORMER’S POINT OF VIEW. Autori: . |
||||||
Rezumat: După cum sugerează titlul, prezenta lucrare conţine analiza lucrării Grande pièce symphonique op. 17 de César Franck, una dintre cele mai importante compoziţii din repertoriul organistic francez. Pentru a realiza o interpretare corespunzătoare a acestei lucrări monumentale este necesar să se parcurgă mai multe aspecte de ordin structural, tehnic şi interpretativ, care sunt esenţiale în procesul de înţelegere a muzicii lui César Franck. Următoarea analiză este structurată în două părţi: prima parte tratează forma lucrării punând accent pe principalele secţiuni structurale, în timp ce a doua parte tratează problemele tehnice şi interpretative cu privire la articulaţie, gesturi dinamice, tempo şi stil. Cuvinte cheie: César Franck, simfonia pentru orgă, forma, structura, dinamica, tempoul, articulaţia, frazarea
|
|||||||