Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA MUSICA - Ediţia nr.1 din 2021  
         
  Articol:   PROPUNERE DE ACTIVITĂȚI CE UTILIZEAZĂ SOFTWARE-UL REAPER, ÎN VEDEREA DEZVOLTĂRII CREATIVITĂȚII / PROPOSAL OF ACTIVITIES TO UNLOCK CREATIVITY USING REAPER SOFTWARE.

Autori:  ALEXANDRA BELIBOU.
 
       
         
  Rezumat:  DOI: 10.24193/subbmusica.2021.1.04

Published Online: 2021-06-30
Published Print: 2021-06-30
pp. 55-62

FULL PDF

Utilizarea tehnologiei într-o abordare creativă a învățării muzicii este benefică, atunci când ne referim la dezvoltarea creativității ca finalitate a educației artistico-muzicale. În mișcarea sa permanentă, observăm că procesul educațional elimină progresiv tot ceea ce devine disfuncțional, depășit. Prin urmare, atât prin actul de predare-învățare, cât și prin actul evaluării, pe măsură ce se descoperă blocajele de orice natură care stau în calea creativității, acestea pot fi diminuate. Acest articol propune activități muzicale care utilizează software-ul Reaper, acesta oferind un mediu bun pentru încurajarea studenților în a dezvolta atitudini estetice, care ar trebui să însoțească întotdeauna cunoștințele tehnice. De asemenea, acest articol servește ca punct de plecare pentru profesorii care încearcă să dezvolte creativitatea prin intermediul software-urilor muzicale.

Cuvinte cheie: Reaper, software, creativitate, educație muzicală.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă