Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA MUSICA - Ediţia nr.1 din 2020  
         
  Articol:   PROFESORUL DE MUZICĂ ABORDAT CA MULTI-INSTRUMENTALIST / AN APPROACH TO MUSIC TEACHER AS MULTI-INSTRUMENTALIST.

Autori:  SIMAS ALEKNAVIČIUS, RYTIS URNIEŽIUS.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbmusica.2020.1.03

Published Online: 2020-06-30
Published Print: 2020-06-30
pp. 45-54
VIEW PDF: FULL PDF

REZUMAT: Articolul de față discută necesitatea și posibilitatea profesorilor de muzică de a dobândi abilități de cântare la mai multe instrumente. Sunt analizate aici avantajele și provocările practicii multi-instrumentalismului. Autorii se străduiesc să determine particularitățile profesorilor de muzică, activitățile multi-instrumentiștilor și avantajele unor astfel de profesori în comparație cu cei instruiți convențional. Au fost distinse competențele esențiale ale profesorilor de muzică instruiți să se ocupe de mai multe instrumente muzicale și au fost discutate posibilitățile lor de muncă. Analiza a permis discercerea mai multor avantaje ale profesorului de muzică multiinstrumentalist, cum ar fi capacitatea de a organiza diferite ansambluri în care ei sunt capabili să cânte instrumentul necesar sau să înlocuiască temporar unul dintre instrumentiști; competențe de înaltă calitate în explicarea particularităților și caracterului diferitelor instrumente muzicale ale orchestrei simfonice în lecțiile lor de muzică; abilități avansate în realizarea de aranjamente instrumentale sau în compunerea unor muzici pentru ansambluri și soliști.

Cuvinte cheie: instrumente musicale, multi/instrumentalist, pedagogie, professor de muzică, educația profesorului de muzică, musical instruments, multi-instrumentalist, pedagogy, music teacher, music teacher education
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă