Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA MUSICA - Ediţia nr.1 din 2018  
         
  Articol:   INDUSTRIILE CREATIVE ȘI PROFILUL MUZICII CULTE CONTEMPORANE / THE CREATIVE INDUSTRIES AND THE PROFILE OF CONTEMPORARY ART MUSIC.

Autori:  OANA MIHAELA BĂLAN.
 
       
         
  Rezumat:  Economiile actuale văd creativitatea ca pe un bun cu un potențial complex. Industriile culturale sunt elemente de strategie pentru dezvoltările regionale, fiind încurajate să evolueze prin acceptarea influențelor sociale, tehnologice și politice. În situația în care muzica cultă trebuie să se integreze într-un sistem finanțabil, se ridică câteva probleme de acceptabilitate atât din direcția muzicienilor profesioniști, care sunt puși în fața unor compromisuri comerciale, cât și dinspre publicul consumator, care acuză lipsa unor metode de educare specifice. Articolul își propune să sublinieze importanța creării unui mijloc de comunicare între nevoia reală a publicului actual și producțiile pe care le exportă muzica cultă contemporană. 

Cuvinte cheie: industrii creative, muzică contemporană, accesibilitate, mindset, 
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă