![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA MUSICA - Ediţia nr.1 din 2018 | |||||||
Articol: |
RELAȚIA DINTRE MUZICĂ ȘI MIȘCARE ÎN EDUCAȚIE / THE RELATIONSHIP BETWEEN MUSIC AND MOVEMENT IN EDUCATION. Autori: DALMA TOADERE KOVÁCS. |
||||||
Rezumat: Acest studiu prezintă
mai întâi rolul muzicii și mișcării în educația Greciei antice, conform
viziunilor filosofice ale lui Platon și Aristotel. Aceste opinii au avut un
impact major asupra majorității reprezentanților educației muzicale din secolul
al XX-lea: Émile Jaques-Dalcroze, Zoltán Kodály și Carl Orff. Am rezumat
contribuția lor pedagogică privind educația muzicală generală, accentuând în
special importanța pe care o acordă relației dintre muzică și mișcare. Cuvinte cheie: educația muzicii, Grecia Antică, Émile
Jaques-Dalcroze, euritmie, Metoda Kodály, Carl Orff, Schulwerk, muzica primitivă
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |