AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA HISTORIA - Ediţia nr.2 din 2020 | |||||||
Articol: |
EVOLUŢIA FACULTĂŢII DE ISTORIE A UNIVERSITĂŢII DIN BUCUREŞTI (1970-1989). STUDIU DE CAZ: O PRIVIRE ASUPRA PROFESIONALIZĂRII ABSOLVENŢILOR DE ISTORIE PRIN ANALIZA PROGRAMELOR DE STUDIU / THE EVOLUTION OF THE FACULTY OF HISTORY AT UNIVERSITY OF BUCHAREST (1970-1989). CASE STUDY: A LOOK INTO THE PROFESSIONALIZATION OF HISTORY GRADUATES THROUGH THE ANALYSIS OF STUDY PROGRAMMES. Autori: MATEI GHEBOIANU. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbhist.2020.2.05 Published Online: 2020-12-30 Published Print: 2020-12-30 pp. 87-100 FULL PDF REZUMAT. Evoluţia Facultăţii de Istorie a Universităţii din Bucureşti (1970-1989). Studiu de caz: O privire asupra profesionalizării absolvenţilor de istorie prin analiza programelor de studio. În acest articol voi analiza evoluţia Facultăţii de Istorie din cadrul Universităţii din Bucureşti între anii 1970-1989, din perspectiva procesului de admitere, modificările care au avut loc în programele de studiu, numărul de studenţi şi modalitatea în care au fost dezvoltate abilităţile necesare ale absolvenţilor pentru a deveni buni profesionişti ai domeniului. Cuvinte cheie: istorie, istorie-filozofie, studenţi, educaţie, Partidul Comunist Român. |
|||||||