AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.2 din 2016 | |||||||
Articol: |
TRANSMEDIA USAGE IN THE SELF-HELP INDUSTRY. Autori: MĂDĂLINA HODOROG . |
||||||
Rezumat: The paper explores how motivational speakers use different media in order to transmit their messages to their target audience by using transmedia elements. The analysis focuses on audience and market, media platforms and genres, narrative, world building, structure and extensions. The significance of the research is meaningful for journalists, media scholars and consumers, as it provides substantial insight into how transmedia storytelling and transmedia branding are experienced on different channels. Key terms: transmedia storytelling, transmedia branding, self-help, motivational speakers |
|||||||