Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.2 din 2005  
         
  Articol:   MESAJUL PUBLICITAR ÎN PROBLEMA COMUNICĂRII INTERCULTURALE / LE MESSAGE PUBLICITAIRE DANS L`ENJEU DE LA COMMUNICATION INTERCULTURELLE.

Autori:  .
 
       
         
  Rezumat:  Le phénomène de la globalisation est étroitement entremêlé avec la consommation des produits étrangers et, par conséquent, la publicité de ces produits est devenue quotidienne. Par contre, chaque fois une incompatibilité du message publicitaire avec le nouveau medium culturel est durement condamnée par le public.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă