![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EPHEMERIDES - Ediţia nr.2 din 2005 | |||||||
Articol: |
MESAJUL PUBLICITAR ÎN PROBLEMA COMUNICĂRII INTERCULTURALE / LE MESSAGE PUBLICITAIRE DANS L`ENJEU DE LA COMMUNICATION INTERCULTURELLE. Autori: . |
||||||
Rezumat: Le phénomène de la globalisation est étroitement entremêlé avec la consommation des produits étrangers et, par conséquent, la publicité de ces produits est devenue quotidienne. Par contre, chaque fois une incompatibilité du message publicitaire avec le nouveau medium culturel est durement condamnée par le public. | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |